ממשיכים בשגרה כואבת, ולא מתרגלים- עד שכולם חוזרים

משלוח חינם בקנייה מעל 300 שקל  |  להזמנה טלפונית 050-9755552  

משלוח חינם בקנייה מעל 300 שקל

להזמנה טלפונית 050-9755552 

סיבות לנשירת שיער אצל נשים, ומה הפתרון הטוב ביותר לבעיה

גלי מה עושים לנשירת שיער ותיהני משיער בריא
סיבות לנשירת שיער - מגלים מהם הגורמים ופותרים

מהן אותן סיבות לנשירת שיער אצל נשים שניתן לטפל בהן בקלות ויעילות

גורמים לנשירת שיער

סיבות לנשירת שיער – 

יש לא מעט גורמים לנשירת שיער בקרב נשים, מצב שבו קיימת נשירה מאסיבית של שיער הראש באופן יומיומי. לא מדובר בנשירה קלה של שערות בודדות, אלא במצב שבו קבוצות שלמות של שיער נושרות מן הראש. 

לא נעים בכלל! 

לרוב המכנה המשותף של אותם גורמים לנשירת שיער הוא העובדה שיש חוסרים שונים בגוף של רכיבים טובים כמו חלבונים, ויטמינים ומינרלים, שמובילים לתופעת הנשירה. אבל זה לא מסתכם בכך, יש עוד סיבות לנשירת שיער

 

אישה שואלת ומחפשת סיבות לנשירת שיער
השיער נושר ומחפשת סיבות לנשירת שיער? גלי מה עושים לנשירת שיער ותיהני משיער מלא ובריא

להלן מספר סיבות: 

מחסור של ויטמינים, מינרלים וחלבונים – כששיער הראש מלא, בריא וחיוני, יש להניח שהוא ניזון מכמות מספקת של ויטמינים ומינרלים שטובים לבריאות השיער. ויטמין D הוא מרכיב נחוץ לשיער מלא וחזק עם שורשים חזקים. לצידו האבץ גם הוא תורם לבריאות השיער. גם חלבונים נחוצים מאוד לשיער בריא ומלא. מחסור של רכיבים אלה יגרום לשיער להיחלש, לשורשים להיחלש, מה שיוביל תוך זמן לא ארוך לנשירת שיער. 

תזונה לא נכונה – מבין אותן סיבות לנשירת שיער זוהי סיבה שקשורה לקודמתה. זאת אומרת שברגע שלא מקפידים על תזונה בריאה שכוללת את אבות המזון, ויטמינים ומינרלים עלול להיווצר מחסור כללי שלהם בגוף, ובתוך הרשימה הזאת גם מחסור של ויטמינים ומינרלים שטובים לחיוניות שיער הראש. אם הם חסרים הם גורמים לנשירת שיער, כי היעדרם עשוי להוביל להיחלשות השיער והשורשים, ולמצב נשירה. 

מצבים נפשיים – ברשימות של גורמים לנשירת שיער כלולים גם מצבים נפשיים, משום שמצב נפשי משליך על בריאות הגוף כולו. מצבים נפשיים הם לדוגמה דיכאון, מתח, חרדה. כל אלה משפיעים על כל המצב הגופני. ומדוע? כאשר הגוף באחד המצבים הללו, הוא עסוק בהישרדות וריפוי. במצב כזה, הרכיבים הטובים שיש בגוף, בהם ויטמינים ומינרלים, ינסו לסייע לגוף בשיפור המצב הנפשי ותפקוד תקין. זה מצב שיגרור מחסור של אותם ויטמינים במקומות שבהם הם נמצאים ב”שיגרה” שלהם, למשל בתרומתם לבריאות השיער. כאשר ויטמין D, אבץ, חומצה הילארונית והמרכיבים הללו יפנו לדאוג לגוף שנמצא בסטרס, לדוגמה, אז השיער לא יזכה ליהנות מאותה כמות שלהם אליה הוא רגיל. בעקבות כך הוא עלול לסבול ממחסור, ולהיחלש. זה יגרור נשירת שיער. 

מצבים בריאותיים – כאשר הגוף אינו במיטבו הוא לא מתפקד באופן יעיל ולכן עלולים להיווצר חוסרים של מרכיבים חיוניים שבו, בתהליך דומה למה שהסברנו בסעיף הקודם. גם השיער עלול להפסיד מזה. וגם כאן תיגרם נשירה. 

הריון – הריון הוא מצב שבו גוף האישה שוקד על ייצור חיים, ולכן המשאבים הטובים שבו מופנים לייצור העובר. נוצרים חוסרים באזורים אחרים, בהם שיער הראש. לכן תופעה של נשירה בהריון ובמיוחד לאחר לידה היא כל כך נפוצה. הריון הוא אחד מאותם גורמים לנשירת שיער הכי פופולאריים בקרב נשים.

הרגלים – ישנם הרגלים לא טובים שעלולים להזיק לבריאות השיער ואשר גורמים לנשירת שיער. למשל, שילוב כימיקלים במהלך טיפוח השיער. צביעות, החלקות, פן לעיתים קרובות, כל אלו עלולים לייבש את השערה, להוציא ממנה את ה”חיים” שיש בה, ולמעשה לגרום לנשירת שיער בסופו של תהליך. 

מנינו כאן חלק מרשימת סיבות לנשירת שיער הקיימות. 

שיער דליל, נשירת שיער, שיער דק, שיער חלש, שיער דהוי – הם לא גזירת גורל. אם את סובלת מאחת מהתופעות הללו, יש פתרונות לבעיה. שלך, מזל

הבנו כי יש לא מעט גורמים לנשירת שיער, ובעצם נשאלת השאלה איך פותרים את הבעיה. אז בתוך כל אותן סיבות לנשירת שיער, הבה נמצא את הפתרונות. 

מה עושים לנשירת שיער

מנינו סיבות לנשירת שיער, וכעת אנו מנסים להבין מה עושים לנשירת שיער

ואנחנו רוצות לעשות, כי נשירת שיער היא תופעה לא אסתטית ולא נעימה למי שסובלת ממנה. 

שיער הוא אחד החלקים החשובים עבור האישה. לא סתם קיימת האימרה “bad hair day”, שבעצם ממחישה עד כמה חשוב לנשים שהשיער שלהן ייראה במיטבו. השאיפה היא לשיער מלא, בריא, מבריק, שנראה “חי” וחיוני. וכמובן עם תסרוקת שמסתדרת פיקס. 

זה יכול להסביר מדוע אישה שסובלת מנשירת שיער רצינית רק מחפשת מה עושים לנשירת שיער

מי שסובלת מנשירת שיער רצינית, סובלת מהרבה בחינות. 

היא חשה שהשיער שלה חלש, דליל, לפעמים יבש כמו קש, לפעמים דהוי וחסר יופי וצורה. 

ובראש הבעיות של נשירת שיער – הנשירה עצמה, שאינה נעימה כלל. 

זה לא נעים להרגיש שקבוצות שלמות של שיער מראשך נושרות ומתגלגלות ברחבי הבית ובכל פינה. 

לא נעים להיתקל בשיער על הריצפה, על הספות, כסאות, על המצעים, ולהבין שיש לך נשירה רצינית. 

זה לא נעים להתקלח ולחפוף, ולהרגיש שהיד שלך אוחזת בעוד קבוצת שיער שאמרה “ביי” לקרקפת שלך. 

 

שיער נושר - מה עושים לנשירת שיער
נשר לך השיער? גלי מהן אותן סיבות לנשירת שיער אצלך ותלמדי מה עושים לנשירת שיער

 

אז מה עושים לנשירת שיער

מנינו סיבות לנשירת שיער והבנו שלמעשה רבות מהסיבות מתנקזות למקום של חוסרים בגוף. לפעמים אנו חושבות שגופנו בריא וחיוני, מתפקד היטב, פעיל וחזק, אבל לא תמיד ניתן לדעת מה באמת קורה בפנים. אולי יש משהו בתזונה שלנו, או סיבות אחרות, שבגללן הגוף שלנו לא נהנה באופן אופטימלי מכל הרכיבים הטובים של ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקודו. 

היות ואנו מדברים על שיער ורוצים למצוא סיבות לנשירת שיער וגם מה עושים לנשירת שיער

כשאנו מעוניינות בשיער מלא ובריא, חזק עם שורשים חזקים ללא נשירה, אנו צריכות לדאוג לחזק את אזור הקרקפת והשיער עם כוח מיוחד שיעניק לו את הבוסט הכי טוב שיעזור לו להיראות מיליון דולר. כמו שאנו רוצות…

מה עושים לנשירת שיער – למי שסובלות מהבעיה ומעוניינות בשיער מלא, חזק, בעל מראה בריא וחיוני, מומלץ ליטול תוספי תזונה שמכילים רכיבים טובים לשיער. מהם? שניים חשובים במיוחד הם ויטמין D ואבץ. 

יש פתרון שעוזר להרבה סיבות לנשירת שיער – תוסף התזונה B.U.T כולל פורמולה מיוחדת ומדויקת לבריאות השיער. התוסף מכיל את הויטמינים ומינרלים אבץ, ויטמין D וצמח האמבליקה, שמחזקים מאוד את השיער ושורשי השיער. בנוסף, בתוסף משולבים גם קולגן וחומצה הילארונית שטובים לעור הפנים. כך מוצר אחד דואג למראה זוהר של שיער ראשך וגם למראה זוהר של פנייך. 

הצלחה של תוסף תזונה בפתרון לבעיית נשירת השיער היא ניכרת, משום שמדובר בפתרון שבא לטפל בבעיה מבפנים, פתרון שמבקש לגעת בשורש, ובעצם ליצור את הקרקע הטובה והפוריה ביותר, של גוף בריא ובעל שיער בריא שעליו אנחנו חולמות. 

לא מפתיע שנשים רבות שחיפשו מה עושים לנשירת שיער מצאו את התשובה והפתרון הטובים ביותר כאשר החלו לצרוך את התוסף הייעודי לבעיה. 

טיפול טבעי לנשירת שיער

סיבות לנשירת שיער לא חסרות, ובגלל זה לא מעט נשים סובלות מבעיה של נשירת שיער. רבות מהן היו שמחות למצוא טיפול טבעי לנשירת שיער

אפשר להבין אותן. נשירת שיער היא בעיה שבעצם מעידה שמשהו לא מתפקד היטב בגוף.

לאחר שמנינו סיבות לנשירת שיער הבנו כי במרבית המקרים נשירה נובעת מחוסרים בגוף של רכיבים טובים וחיוניים לבריאות השיער. 

בגלל זה, כאשר מחפשים פתרונות לבעיה, יש לא מעט אפשרויות. אם חיפשנו סיבות לנשירת שיער הגענו למסקנה שהבעיה היא פנימית וקשורה בגוף כאן נכנס נושא של תזונה נכונה שנדרשת, של כל אבות המזון, חלבונים, ויטמינים ומינרלים. 

אבל לפעמים רק תזונה זה לא מספיק לפתור בעיה של נשירה מהשיער, וצריך מעבר לכך. יש אופציות נוספות לפתור בעיית נשירה, אחת מהן היא טיפול תרופתי, אבל אם ניתן – אנחנו תמיד בעד טיפול טבעי לנשירת שיער. 

דווקא כאן יש בשורה. החיפוש שלנו אחר טיפול טבעי מעידה כי נרצה כמה שפחות רכיבים אגרסיביים או כימיה הקשורה לתרופות. פשוט נעדיף להשלים את החסר באמצעים הטבעיים והפשוטים ביותר. 

דווקא במקרה של נשירת שיער טיפול טבעי לנשירת שיער הוא אופציה מצוינת. נשירת שיער היא מצב לא נעים של הגוף אבל אינה מחלה, ובסך הכול משמח לגלות שיש טיפול טבעי לנשירת שיער שיכול לעזור לבעיה. 

אז כאן יש לי מה לספר. 

אחרי שנים של בדיקות לעומק וגילוי הנוסחה איך עובד קוד הגוף, מצאתי גם פתרונות להרבה בעיות שפוקדות את גופנו.  

המחקר שלי שהחל בכלל בגלל התזונה, הגיע לבעיות שונות שאפשר לפתור אותן בצורת תזונה או תוספים. 

נשירת שיער היא בעיה של נשים רבות, של הרבה יותר מדי נשים, ולכן לא יכולתי לעמוד מהצד ולא לנסות לחשוב כיצד ניתן לפתור אותה בקלות וביעילות. 

בגלל שחקרתי ונברתי והבנתי אילו מרכיבים מדויקים הם אלו שהופכים את השיער הנושר שלנו לשיער המלא שחלמנו עליו, אני יודעת אילו תוספי תזונה יכולים לתת מענה מדויק לבעיית נשירת השיער. 

תוסף התזונה B.U.T מכיל אבץ, ויטמין D וצמח האמבליקה, שמחוללים בשיער פלאים, מסייעים לפתור את בעיית נשירת השיער, ולחזק את השיער שלנו שיהפוך לבריא ומלא. 

 

מה עושים לנשירת שיער - תוסף התזונה B.U.T
מה עושים לנשירת שיער - תוסף התזונה B.U.T מסייע לפתור את בעיית הנשירה. מטפל באותן סיבות לנשירת שיער מהן את סובלת

 

כן, אז סקרנו מספר סיבות לנשירת שיער, ובהחלט אפשר לומר שתוסף התזונה המדויק הזה מעניק טיפול טבעי לנשירת שיער, ובעצם עוזר לנשים רבות להתגבר על בעיה מטרידה במיוחד. 

תרופות סבתא לנשירת שיער – האם יש כאלה שיעילות?

כשאנחנו מחפשים סיבות לנשירת שיער וגם רוצים לפתור את הבעיה, תרופות סבתא לנשירת שיער – זה אחד הדברים שמעלים בי חיוך משועשע. השימוש במונח תרופות סבתא מעלה את החיוך הזה על פניי, כי לפעמים מדובר בנושא שיכול להגיע למקומות שונים ואיזוטריים. 

אנחנו גדלנו על המונח תרופות סבתא. למשל, כשהיינו בילדותנו מקוררים או סבלנו מכאבים, אמא שלפה מהשרוול תרופת סבתא שתסייע לנו. לפעמים התרופה באמת עזרה, כי לפעמים היא מתאימה לטיפול בבעיה. לפעמים היא עזרה, כי דאגנו לנוח, וזה בעיקר מה שעזר לה לעזור לנו. ולפעמים ייתכן שהיא עזרה מהסיבה הפסיכולוגית. כי זה יכול לקרות שעצם העובדה שנעזרנו בדבר מה, עזר לנו לשכוח מהכאב או מהמצב בו אנו נמצאים, ולדמיין שחל שיפור. 

בעיה של נשירת שיער היא כואבת מאוד, במיוחד לאישה שמתהדרת ברעמת שיער נהדרת וחשה שמשהו השתנה. שהשיער מתחיל לנשור לה, ולא מעט, אלא בקבוצות שיער גדולות שמתגלגלות מסביבה. 

כאמור דיברנו שיש לא מעט סיבות לנשירת שיער. אם סיבת הנשירה היא גופנית פנימית, ותרופת הסבתא מציעה תשובה חיצונית – למשל למרוח תרכובת כלשהי על הקרקפת, אז יש להניח שאותה תרופת סבתא לא בהכרח תעזור לבעיית הנשירה. 

בגלל זה גם חיפוש של תרופות סבתא לנשירת שיער לא בהכרח יביא איתו את הגאולה. 

לעומת זאת, לאחר שחקרנו אחר סיבות לנשירת שיער, חיפוש אחר פתרונות בריאים וטבעיים עשוי להיות מועיל ויעיל הרבה יותר. 

מרבית הנשים שנתקלתי בהן סבלו מבעיית נשירת שיער בגלל שבגופן היה חוסר במרכיבים הבריאים שמסייעים לשיער חזק ובריא. 

עבור הנשים הללו הפתרון הקלאסי שיכול לפתור להן את בעיית נשירת השיער הוא לדאוג לעצמן למינון מומלץ של ויטמינים ומינרלים וחלבונים טובים בגוף. תזונה בריאה תמיד יכולה לעזור – ולא רק לשיער אלא לכל בעיה גופנית. 

לצד זאת, כדי לתת עוד בוסט חזק של הצלחה לשיער שלך, צריכה של תוסף ייעודי לבעיה יכולה לסייע מאוד. 

למי שסובלת מנשירת שיער, שיער דליל, ומעוניינות בשיער מלא, בריא, שופע וחזק – תוסף התזונה B.U.T מכיל ויטמינים ומינרלים ייחודיים שעוזרים לבריאות השיער: אבץ, ויטמין D וצמח האמבליקה. 

מניסיון של נשים רבות, צריכה של התוסף באופן יומיומי ומתמיד לאורך תקופת זמן יכולה לעזור מאוד. התוצאות לא נראות ביום אחד, אבל אחרי חודש וחצי-חודשיים של נטילת התוסף, כבר אפשר לראות כיצד הנשירה פוחתת, ולדעת שהשיער מתחזק ועובר תהליך שמבריא אותו. 

אז בנות יקרות, ולאחר שהבנו שיש כמה וכמה סיבות לנשירת שיער, לא צריך לחרוש ולחפש אחר תרופות סבתא לנשירת שיער, רק להגיע למוצר הנכון שיעזור לשיער שלך לחזור לימי הזוהר שלו, ובלי הרבה מאמץ. 

מי אני ומה מביא אותי לדבר על שיער בריא, חזק ושופע?

זה היה אחרי הלידה של הבת הראשונה שלי,
השיער שלי נשר בטירוף…
זאת אני אחרי הלידה של שאיה,
אם ילדת, את יודעת איך זה מרגיש ברמה הפיזית…
את גמורה!

 
אני זוכרת איך אחרי כל מקלחת, סירוק ואפילו ניקוי של הבית
הייתי מוצאת בידיים שלי מלא שיערות שלי
זה היה מלחיץ, הייתי ישר ניגשת למראה ורואה מלא קרחות
בראש שלי.

הייתי חייבת לשים לנשירה הזאת סוף או שאני אהיה קירחת!

אז כמו שאני תמיד עושה
הלכתי וחקרתי לעומק את הנושא
וגיליתי בדיוק למה אני סובלת מנשירת שיער מטורפת ושיער דליל וחלש והתחלתי ליישם את מה שגיליתי.

זו למשל תמונה בערך שבוע אחרי שהתחלתי ליישם ,
רואים כבר צמיחה מחודשת באזור המפרצים של המצח:
 
וכאן בתמונה הזו, אפשר לראות מסגרת שלמה שהתמלאה מחדש,
זה היה אושר עצום ובעיקר תחושת הקלה שהצלחתי לעצור את הנשירה הזו
והשיער שלי מתחיל לצמוח מחדש ולהתמלא בדיוק איפה שחשוב לי:

 
ברגע שנותנים לגוף את מה שהוא צריך הוא מתגמל אותנו חזרה.

כלומר שיער עייף, נושר ושאינו בריא נובע מחסרים תזונתיים.

ברגע שנותנים את “הדלק” המדויק לשיער שלנו
אין שום סיבה להמשיך לסבול מנשירה ומעור פנים עייף וזקן.
 
היום השיער שלי חזק ובריא עבר מהפך!

כולן שואלות אותי איך הוא כזה יפה, חלק וקורן ואני יודעת מה הסוד – לתת לשיער בצורה מדויקת, יום יום
את הדלק שמזין אותם. פשוט וקל.

נשירת שיער גורמים

סיבות לנשירת שיער הן המפתח לפתור את בעיית נשירת השיער ממנה סובלות נשים רבות. 

נשירת שיער גורמים – זה מה שאנו מחפשות כאשר אנו סובלות מנשירת שיער, וזה אכן הדבר הנכון לעשות. כי כאשר מבינים מהו אותו גורם שמביא לנשירת השיער, אנו בעצם יכולות להתפנות לפתור את הבעיה מהשורש ולא באופן שטחי. פתרונות שטחיים יכולים להיות יעילים לטווח קצר, אך המטרה שלנו היא פתרונות לטווח ארוך. 

פתרון לטווח ארוך הוא זה שמטפל בבעיה מבפנים, בשורש, ולכן הוא יעיל יותר. 

למצב של נשירת שיער גורמים הרבה דברים, ולכן זוהי בעיה מטרידה ונפוצה. 

נשירת שיער היא מטרד לא פשוט עבור האישה. קודם כל היא פוגעת במראה השיער. משיער מלא שנראה בריא ושופע, השיער מתדלדל, הופך ליבש וקשה, ובמידה ומדובר בנשירה חמורה עלולות אפילו לצוץ קרחות קטנות בראש. 

דבר נוסף, כשנשירת השיער מאסיבית וחזקה אז השיער שנושר מהראש מתגלגל בכל מקום. הוא נמצא ברחבי הבית, בסלון, על האריגים, בחדר השינה במיטה, על בדים וריפודים ברכב. בנוסף, בחדר האמבטיה נשירה חזקה עלולה לגרום לסתימות של הביוב. 

אז מעבר לעובדה שמדובר בבעיה שמטרידה את האישה בגלל המראה החיצוני, נשירת השיער גם לא נעימה ולא נוחה. 

נשירת שיער גורמים – זה חשוב לחפור ולהבין מהן אותן סיבות לנשירת שיער, משום שכמו שהבנו, זו בעיה שאנחנו רוצים לפתור, ובהצלחה. 

במרבית המקרים של תופעת נשירת שיער בקרב נשים, הפתרון טמון בתזונה וברכיבים בריאים בגוף. מומלץ להקפיד על תזונה נכונה ובריאה, עם הרבה חלבונים ויטמינים ומינרלים שתורמים לבריאות השיער ולמראה השופע שלו. 

אם את כבר סובלת מנשירה שהיא מורגשת וחזקה וניכרת, ייתכן שהמחסור ממנו את סובלת הוא גדול, ולכן כדאי מאוד להשלים את אותם רכיבים טובים באמצעות תוספי תזונה. 

יש היום תוספי תזונה נהדרים שמהווים פתרון מושלם לבעיית נשירת שיער אצל נשים. הם מכילים ויטמינים ומינרלים בריאים. 

 

מה עושים לנשירת שיער - תוסף התזונה B.U.T
מה עושים לנשירת שיער - מיצאו מהן אותן סיבות לנשירת שיער אצלכן. מומלץ להיעזר בטיפול בתוסף B.U.T שמסייע לפתרון הבעיה

 

ההמלצה הכי חמה שלי בנושא נשירת שיער היא תוסף התזונה B.U.T שמכיל ויטמינים ומינרלים ייחודיים שעוזרים לבריאות השיער: אבץ, ויטמין D וצמח האמבליקה. נטילה של התוסף בקביעות לאורך תקופה יכולה לסייע לנשים שסובלות מנשירת שיער ושיער דליל, ולסייע לשיער להפוך למלא, בריא, שופע, חיוני וחזק. 

בעצם, התוסף הנוסף הזה יכול לפתור לך בעיה שמטרידה אותך כל כך, בצורה הכי פשוטה. 

אז כאמור למצב של נשירת שיער גורמים לא מעט דברים. אנחנו עושות כפי יכולתנו לפתור את המצב בדרך טבעית ופשוטה. 

לאחר שסבלנו, חקרנו, מצאנו… ככה בדיוק, נשים יקרות, נטפל בכל אותן סיבות לנשירת שיער

אהבת את מאמר? שתפי אותו

עם תוצאות אי אפשר להתווכח

תפריט נגישות