התרגשות!!! נפתחו דלתות ההרשמה לנשות הקהילה של מזל!!! 👑👸🏼👑 עד יום שלישי 22.10 בשעה 23:30 סדנת ניקוי הרעלים ב69 שקלים בלבד😳😲😳!

המחיר עולה בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

אחרי שעשתה מהפך בעולם הבריאות בישראל וליוותה מעל 30,000 נשים לירידה במשקל, מזל כהן מציגה:

איך כל אחת יכולה להוריד 1-3 קילו
בתוך 4 ימים בלבד בעזרת ניקוי רעלים

מהגוף והנפש ולהרגיש הרבה יותר בריאה, אנרגטית ומושכת, על אמת

מבלי להרעיב את עצמך, להישבר באמצע
או ללכת לאיבוד בין מיליון תפריטים

כפי שניראה:

שימי לב לנתון המזעזע הבא:

ב24 שעות האחרונות הגוף שלך הורעל ביותר מ2 מיליון רעלים הרסניים

(ואת אפילו לא מודעת לזה…)​

הרעלים שמצטברים בגוף שלנו כל יום מזיקים לנו מבלי שאנחנו
מודעות לזה והם אחראים לרוב הכאב, הסבל והתסכול שאנחנו חוות:

הרעלים שמצטברים בגוף שלנו כל יום מזיקים לנו מבלי שאנחנו מודעות לזה והם אחראים לרוב הכאב, הסבל והתסכול שאנחנו חוות:

הם גורמים לנו להרגיש עייפות שהולכת ומצטברת כל הזמן ומוציאה לנו את החשק לעשות את הדברים שאנחנו הכי אוהבות.

הם גורמים לכאבי ראש שתוקפים אותנו יותר מדי
פעמים (ולא, אין קשר לזה שאנחנו רוב היום מול המסך).

הם גורמים לכאבי ראש שתוקפים אותנו יותר מדי פעמים (ולא, אין קשר לזה שאנחנו רוב היום מול המסך).

הם גורמים למחלות כמו סכרת, בעיות בכבד,
אלרגיות, דלקות וגם מחלות קשות הרבה יותר.

הם גורמים למחלות כמו סכרת, בעיות בכבד, אלרגיות, דלקות וגם מחלות קשות הרבה יותר.

והם אלה שמונעים מאיתנו לרדת במשקל ולהרגיש יותר עירניות, בריאות ואנרגטיות!

הם אלה שגורמים לנפיחות המעצבנת בבטן שלא יורדת לא משנה מה ניסינו.

את מבינה, העייפות, התסכול, חוסר האנרגיות ואפילו הדיכאון והחולי שאת מרגישה..
לא באשמתך!

את מבינה, העייפות, התסכול, חוסר האנרגיות ואפילו הדיכאון והחולי שאת מרגישה.. לא באשמתך!

ויש אנשים שמנצלים את זה ומנסים "להאכיל" אותך בפתרונות שלא עובדים (ואפילו מזיקים)

דיאטות קיצוניות שכל אחת מהן מבטיחה
שהיא "התחנה האחרונה" ובפועל משאירה אותך במצב יותר גרוע ממה שהתחלת.

"אימוני כסאח" שלא באמת מקדמים אותך לעבר המראה החטוב, הנשי והבריא שאת באמת רוצה (ולפעמים עושים גם נזקים לצוואר ולגב שלך).

פתרונות חיצוניים כמו טיפולי המסת שומן בקור וחום שעולים עשרות אלפי שקלים ולא שווים את ההשקעה.

לא רק שה"פתרונות" האלה לא עוזרים לך לרדת במשקל ולנטרל את החשקים ההרסניים, אלא גם גורמים לך לעלות עוד במשקל ואז להעניש את עצמך על זה כאילו זו אשמתך!

האשמים האמיתיים הם 2 סוגי הרעלים שחייבים "לטהר" אותך מהם, דחוף:

רעלים חיצוניים

לפני 200 שנה לא היו מכוניות, בתי זיקוק לנפט וייצור פלסטיק המוני. היה אוויר נקי, אוכל אורגני ובני אדם היו זזים וחיים בתנועה, מה שהכריח את הגוף להישאר בריא. היום? ב2023 המציאות שונה. העולם מפוצץ ברעלים וקרינה. מאז תחילת המהפכה התעשייתית רמת הכספית באטמוספירה עלתה באלפי אחוזים לעומת מה שהיה לפני כמה מאות שנה. ומדובר רק על חומר אחד בלבד! כספית! יש עוד אלפי רעלים שרמתם עלתה במאות ובאלפי אחוזים לעומת מה שהיה פעם (לא כל כך מזמן...) ויש גם אלפי רעלים חדשים שכלל לא היו פעם. רעלים מעשי ידי האדם. הם נמצאים במוצרי הנקיון שלנו, במוצרי ההגיינה שלנו, במוצרי הקוסמטיקה שלנו וגם בחדר השירותים שלנו ועוד. כך שהיום אנחנו חשופים להרבה הרבה יותר רעלים מאשר פעם. הדרכים שאיתן ניקינו את הרעלים מהגוף פעם, כשהאוויר, האדמה, המים והמזון היו נקיים יותר, ממש לא מספיקות לעומס הרעלים האסטרונומי שיש היום. אלה הרעלים החיצוניים שחודרים למערכות הגוף מהמזון אותו אנחנו צורכים, מחומרי הדברה או תכשירי רחצה, מעישון או מזיהום סביבתי, תרופות ולחצים.

רעלים פנימיים

במאה ה21, קיימות כמויות אדירות של לחץ נפשי על האישה הממוצעת. כל בוקר שאנחנו מתעוררות אנחנו כל הדאגות קופצות לנו לראש במכה: צריך לדאוג לילדים, לנקות את הבית, לשלם חשבונות, להכין אוכל וכמובן, ללכת לעבוד ולפרנס את המשפחה שלנו. כל העומס והמשימות האלה יוצרות סטרס נפשי שפוגע כמובן גם בגוף הפיזי שלנו. לא פעם שאנחנו מרגישות תשישות, חולשה, כאבי ראש, עצבים ואפילו חולי. הגוף שלנו מפריש הרבה יותר קורטיזול מפעם, שזה הורמון שאשם בעידוד אגירת שומן, עייפות, פוגע במערכת החיסונית וגורם לחולי. בשפה פשוטה - כל זה בגלל הרעלים הפנימיים שנוצרים אצלנו כתוצאה מהקריעה הפיזית והנפשית שאנחנו עוברות יום יום!

אבל את לא צריכה לסבול יותר!

אני יודעת שכל זה נשמע מלחיץ ומפחיד, אחרי הכל הגוף שלנו מורעל מבלי שאנחנו מודעות לזה! הסוד הוא, שלגוף שלך יש את היכולות הטבעיות לרפות את עצמו, אם רק תתני לו צ'אנס. ואת ממש לא צריכה להיכנס לדיאטות כסאח בשביל זה, להתחיל להתיש את עצמך עם פעילות אירובית כל יום ובטח ובטח שלא לקחת תרופות ולדחוף לגוף שלך חומרים לא טבעיים.

החדשות הטובות הן שאני יודעת בדיוק איך לעזור לך...

כי יש לי את הפתרון המושלם בשבילך שישנה לך את החיים - סדנת אונליין מואצת, טעימה ואפקטיבית לניקוי רעלים מהגוף והנפש, שעברו יותר מ12,000 נשים פה בישראל!

ועכשיו?

הגיע גם זמנך לטהר את הגוף ו"להחיות" את הנפש שלך מחדש..
הגיע גם זמנך להרגיש ערנית, בריאה, אנרגטית ומושכת יותר מאי פעם..
והגיע גם זמנך להתאהב מחדש בגוף שלך ולשנות את חייך, על אמת.

הגיע גם זמנך לטהר את הגוף ו"להחיות" את הנפש שלך מחדש.. הגיע גם זמנך להרגיש ערנית, בריאה, אנרגטית ומושכת יותר מאי פעם.. והגיע גם זמנך להתאהב מחדש בגוף שלך ולשנות את חייך, על אמת.

אני גאה להציג בפנייך:

סדנת האונליין המואצת לניקוי רעלים מהגוף והנפש

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות
מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

מבלי שתצטרכי לסבול ממה שאת אוכלת ומבלי להיכנע לדחף לנשנש ולזלול כפיצוי רגשי

עד היום עברו את הסדנא מעל 12,000 נשים

מה תקבלי ב4 ימי הניקוי?

מדריך מדויק להתנהלות יומית למשך כל 4 הימים + פירוט של תשובות על שאלות חשובות שיהיו לך במהלך הניקוי.

תפריט מסודר, מגוון ומשביע לכל 4 ימי הניקוי + אופציות למתחילות ולמתקדמות. ריכוז כל החומרים להדפסה וליישום נוח וקל.

מענה לשאלות, התלבטויות והתייעצויות לאורך כל התהליך, בקבוצת הוואטסאפ של הניקוי.

הדרכה יומית בשידור חי ממני שבה נפרק חסמים מנטליים, נפשיים ופיזים שמעכבים אותך + תקבלי שיטות, טכניקות וכלים פרקטיים ליישום שתוכלי להתאמן עליהם במהלך סדנת הניקוי. לו״ז ההדרכות ראשון, שני ושלישי בשעה 20:30 רביעי בשעה 11:00 יש הקלטות להכל כך שלא חייב להיות בלייב

בונוס: שידור חי שבו תקבלי את מפת הדרכים המלאה לירידה במשקל והבראת הגוף על פי תורת הרמב”ם שמותאמת לשיטה הייחודית שלי, בהדרכה הזו אחשוף מה סוד השינוי שלי, איך כבר עשור פחות 20 קילו ומתמידה בדרך הזו.

הסדנא מתקיימת בתאריכים:
3-6.11 ב׳ חשוון-ה׳ חשוון (ראשון עד רביעי)
ואת כל החומר תקבלי מיד עם ההרשמה.

מה ההשקעה שלך בגוף החדש והבריא שלך?

סדנאות ניקוי רעלים אחרות מתחילות במאות ומגיעות גם לאלפי שקלים לסדנה, והן בכלל לא אונליין ככה שצריך גם להגיע למקום פיזית. המטרה שלי היא להנגיש את זה לכמה שיותר נשים בישראל ולהרחיב כמה שיותר את ההשפעה שלי. ובגלל שהשנה החדשה כבר עומדת בפתח.. החלטתי לתת מחיר הנחה לכבוד השנה החדשה:

סדנאות ניקוי רעלים אחרות מתחילות במאות ומגיעות גם לאלפי שקלים לסדנה, והן בכלל לא אונליין ככה שצריך גם להגיע למקום פיזית. המטרה שלי היא להנגיש את זה לכמה שיותר נשים בישראל ולהרחיב כמה שיותר את ההשפעה שלי. ובגלל שהשנה החדשה כבר עומדת בפתח.. החלטתי לתת מחיר הנחה לכבוד השנה החדשה:

69 ש״ח בלבד

נצלי את המחיר המיוחד רגע לפני שהוא עולה!
הכניסי את הפרטים שלך בטופס, לחצי על הכפתור הכתום והירשמי עכשיו לסדנת
האונליין לניקוי רעלים ותתחילי לחיות חיים בריאים, אנרגטיים וטובים יותר:

ההרשמה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

"רגע, מה אני עושה אחרי הניקוי?"

הדבר שהכי חשוב לי להדגיש לכל מי שמתחילה את סדנת הניקוי המואצת שלי, הוא שזו לא עוד סדנה שבה את עוברת ניקוי רעלים קיצוני רק כדי שתראי תוצאות ותחשבי שזה עובד, אבל אחרי זה את מאבדת שליטה ומעלה את הכל חזרה ואפילו יותר.

מה שגורם לסדנה שלי להשיג תוצאות כל כך טובות לעשרות אלפי נשים, הוא שהן ממשיכות את שגרת הניקוי הבריאה והמזינה גם אחרי שהסדנה מסתיימת, פשוט כי בניתי את הסדנה כדי שתתאים בצורה קלילה וכיפית לכל משתתפת! את תקבלי מלא כלים וטיפים חכמים, עובדים ופשוטים ליישום לשגרת היומיום שלך כדי שתוכלי לקחת את זה איתך הלאה להמשך החיים!

את מקבלת את ארגז הכלים המלא שלי ושל עוד מעל 9600 נשים שטיהרו את הגוף שלהן וירדו במשקל, תוך 4 ימים בלבד.. ותוכלי להמשיך ליישם את הכלים האלה לתמיד!

הנה מה שיוצא לך מסדנת הניקוי בתכלס:

תרדי לפחות 1-3 קילו עד סוף 4 הימים
(אני אומרת את זה אחרי ש95% מהמשתתפות בסדנה הצליחו).

כבר ב4 הימים תתחילי
לראות שיפור והיקפים
צרים יותר

עור הפנים שלך יחזור להיות חלק,
זוהר וקורן אור ויופי.

תשדרגי את המערכת החיסונית שלך
ותהיי הרבה יותר מוגנת
ממחלות ווירוסים.

להנפיחות בבטן תפחת
כבר ב4 הימים האלה.

תפסיקי להרגיש עייפה כל הזמן ותתחילי להרגיש הרבה יותר ערנית, חיונית ואנרגטית!

איפה תתבצע סדנת הניקוי?

הסדנה היא אונליין והיא תתקיים בקבוצת ווצאפ סגורה שמיועדת למשתתפות הניקוי, בנוסף את מקבלת למייל ברגע שאת נרשמת את קובץ הניקוי מסודר הכולל תפריט, סדר יום, רשימת קניות ומענה על שאלות נפוצות.

"מה התפריט של הניקוי? ומה אם לא יהיה לי טעים ואהיה רעבה?"

הרוב המוחלט של המשתתפות בניקוי מדווחות על רמת שובע גבוהה מאוד וטוענות שהתפריט מאוד מגוון וטעים להן.
התפריט בניקוי הוא סופר מאוזן שכולל את כל אבות המזון (פחמימות, חלבונים ושומנים) ומכיל מזון מן הצומח שהגוף צריך כדי לנקות את עצמו ולהרגיש טוב, אנרגטי ובריא: פירות, ירקות, דגנים, קטניות, אגוזים ועוד.
כל היופי בניקוי שלי, הוא שיש כל כך הרבה אופציות מגוונות וטעימות לכל מה סוגי האוכל, ככה שאת יכולה להיות רגועה ובטוחה שיהיה לך הרבה אוכל טעים ומשביע מאוד לאכול!

הרוב המוחלט של המשתתפות בניקוי מדווחות על רמת שובע גבוהה מאוד וטוענות שהתפריט מאוד מגוון וטעים להן. התפריט בניקוי הוא סופר מאוזן שכולל את כל אבות המזון (פחמימות, חלבונים ושומנים) ומכיל מזון מן הצומח שהגוף צריך כדי לנקות את עצמו ולהרגיש טוב, אנרגטי ובריא: פירות, ירקות, דגנים, קטניות, אגוזים ועוד. כל היופי בניקוי שלי, הוא שיש כל כך הרבה אופציות מגוונות וטעימות לכל מה סוגי האוכל, ככה שאת יכולה להיות רגועה ובטוחה שיהיה לך הרבה אוכל טעים ומשביע מאוד לאכול!

מה גורם לניקוי שלי לעבוד כל כך טוב?

שיטת הניקוי להבראת הגוף מהשורש

שיטת הניקוי שלנו מתקנת את הגוף שלך מהשורש, שזה אומר במילים ברורות יותר, שאת הולכת לאכול בניקוי על פי קוד ההפעלה של הגוף ושהשיטה עוזרת לך לנקות את הגוף שלך ולהגיע לאיזון הורמונאלי ולרוגע ושליטה סביב האכילה שלך.

ניקוי קליל ומאוזן שמשתלב מעולה בשגרה שלך

תפריט הניקוי שלנו הוא מאוזן מאוד ,הכלול מזון מן הצומח: פירות, ירקות, דגנים, קטניות ואגוזים (מוצרים מן החי חומציים לגוף ולא מסייעים בתהליך ניקוי – ועל כך עוד נרחיב בתהליך הניקוי). אל דאגה יהיה לך הרבה מה לאכול ולגוון ואת תהי שבעה מאוד והכי חשוב זה מה שיאפשר לך להמשיך בסדר היום שלך.

שיטת ניקוי על פי תורת הרמב”ם

שיטת הניקוי שלנו כולה מבוססת על תורת הרמב”ם ועצותיו המדהימות עם התחשבות גדולה באורח החיים המודרני ובכך שיש מזון שהנפש צריכה, כך שאת לומדת איך לשלב למשל מתוק בניקוי בצורה שלא תפגע בתהליך שלך!

שיטת ניקוי ליישום הדרגתי מבלי להתייאש בדרך

שיטת הניקוי שלנו גאונית כי אפשר ליישם אותה בהדרגה, עושים פעם ראשונה ניקוי לפי היכולת, מחכים חודש ואפשר לעשות שוב ולהשתפר, המטרה זה להטמיע בכל מחזור של ניקוי עוד משהו מבלי להתייאש בדרך כמו שקורה בכל הניקויים הקיצוניים ולהשיג תוצאות מדהימות בזכות ההתמדה.

ההרשמה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

הכניסי את הפרטים שלך בטופס, לחצי על הכפתור הכתום והירשמי עכשיו לסדנת
האונליין לניקוי רעלים ותתחילי לחיות חיים בריאים, אנרגטיים וטובים יותר:

מי זו מזל כהן שליוותה עשרות אלפי נשים לחיים בריאים ואנרגטיים יותר?

נעים להכיר,
אני מזל כהן, מייסדת שיטת מזל כהן לניקוי רעלים.

בשנת 2014, עליתי 20 קילו ב-3 חודשים בעקבות משבר נפשי ומחלת כבד שהתפרצה בתוך גופי, התחלתי לקחת כדורים לתפקודי כבד ובמקביל ניסיתי כל דיאטה אפשרית לירידה במשקל, ותמיד תהיתי איך כל פעם מחדש אני מאבדת את עצמי ונופלת לאכילה חסרת גבולות! התחושה היא כאילו משהי אחרת השתלטה עליי ולקחה לי את זכות הבחירה. הבנתי שאין סיכוי שאני אצליח לרדת במשקל ולשמור עליו כל עוד אני לא אלמד לשלוט באכילה שלי, החלטתי לא לוותר ולמצוא את הדרך שלי להצליח!

בעקבות ההצלחה הענקית שחוויתי בתהליך שלי, החלטתי לפתוח קבוצת פייסבוק ולעזור לעוד נשים, הנשים הללו חוו פריצות דרך שאפילו אני הופתעתי ואז הבנתי שיש כאן בשורה מצילת חיים לנשים, וזו השליחות שלי בשבילך.

החלטתי להקדיש את כל הניסיון, הידע והתשוקה שלי, כדי להפוך את הכלים והידע שלי, לסדנא מעשית של 4 ימים שניתן לעשות מכל מקום בארץ ובעולם והכל מוגש בצורה ברורה, מעשית ומפורטת שלב אחר שלב, עם תמיכה אישית וצמודה וקהילה עוטפת ומחבקת, כדי שאת תוכלי להשתחרר מאכילה חסרת שליטה ולרדת במשקל מתוך אהבה לגוף שלך.

אז אם את מרגישה לפעמים שאת מאבדת שליטה מול אוכל ושונאת את עצמך על זה, זה לא חייב להיות כך, אני כאן כדי לעזור לך, זה הייעוד שלי!

הופעתי גם בתקשורת:

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות
מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות
מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

מבלי שתצטרכי לסבול ממה שאת אוכלת ומבלי להיכנע לדחף לנשנש ולזלול כפיצוי רגשי

69 ש"ח בלבד

ההרשמה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

הכניסי את הפרטים שלך בטופס, לחצי על הכפתור הכתום והירשמי עכשיו לסדנת
האונליין לניקוי רעלים ותתחילי לחיות חיים בריאים, אנרגטיים וטובים יותר:

שאלות נפוצות:

בריאות, אנרגיה, צמצום היקפים, ירידה במשקל (ממוצע 1-3 קילו ב- 4 ימים), חיוניות, קלילות, דירבון להתחיל לחיות אורח חיים בריא

רוב הנשים מדווחות על ירידה של 2-3 קילו!

מאוד פשוט! תקבלי הנחיות בניקוי איזה מזונות להגביר וכך לא תרדי במשקל.

נשים שרוצות לעשות ריסטארט עם האכילה שלהן, נשים שרוצות להפחית חשקים, נשים שרוצות לשנות אורח חיים בריא, נשים שהמשקל תקוע להן ונשים שאוהבות לייפסטייל ובריאות.

הניקוי שלנו קצר, ממוקד, פשוט, מיצר תוצאה מהירה וברורה, מהבית ובמחיר סמלי.

אם היה לך פשוט הניקוי הקודם – את יכולה להצטרף.
אם היה לך קשה הניקוי הקודם – את יכולה להצטרף ותעשי לעצמך הקלות.

הניקוי מתבצע מהבית.
זה אומר שאת מקבלת למייל ברגע שאת נרשמת את קובץ הניקוי מסודר הכולל תפריט, סדר יום, רשימת קניות ומענה על שאלות נפוצות.
בנוסף את מקבלת תמיכה בקבוצת הפייסבוק/דרך הווצאפ וכמובן כל התכנים שיועלו בזמן הניקוי ישלחו אליך למייל.

הניקוי שלנו לא קיצוני והוא מאפשר לכל אחת למצוא את מה שמתאים לה ואם כל מה שאת צריכה זה 1-2 כוסות קפה ביום כדי להצליח בניקוי – לכי על זה! את עדין תשיגי תוצאות מהממות ואת תראי שבפעם השנייה הצורך כבר ירד ויהיה לך קל יותר!

וואו זה לגמרי מובן וזה חשוב מאוד שיהיה לך טעים וכייף וכמובן שעל טעם וריח אין מה להתווכח, אך מכיוון שיש תחליפים להכל ואופציות מגוונות אני בטוחה שתהני מהניקוי ולא תרגישי שאת אוכלת דברים שלא טעימים לך.

תופעות לוואי כמו כאבי ראש, חולשה ועייפות הם טבעיות ואפילו טובות. הגוף שלך מנקה רעלים, הוא משקיע אנרגיה ואת נחלשת מזה.
תחשבי על הבית שלך, שאת מנקה אותו, את משקיעה מאמץ ואנרגיה, אני בטוחה שאת לא תשאירי את הבית שלך מלוכלך רק בגלל שאת חוששת להרגיש חלשה אח”כ, כי בסופו של דבר אין כמו בית נקי!!!
אותו דבר לגבי הגוף שלך, היום הראשון קצת מחליש, אבל זה רק הולך ומשתפר! ומי שעושה איתי סדנא שנייה כמעט ולא מרגישה תופעות לוואי כי הגוף כבר ממש חזק.
אז את צריכה לזכור שזה שווה את זה!

כן, 
כל החומרים נשלחים במקביל למייל.

אני מבינה את החשש הזה כל כך ואני רוצה להרגיע אותך, בניקוי אנחנו אוכלות את כל אבות המזון: פחמימות, חלבונים ושומנים. ולא רק זה, אנחנו אוכלות אותם בשילובים הנכונים שעוזרים לנו להיות שבעות ומאוזנות ולכן מרבית הבנות (וגם אני) מדווחות על רמת שובע מאוד גבוהה!

מי שמכירה אותי יודעת שאני דוגלת בפשטות מוחלטת.
אני בעצמי לא אוהבת להיות שעות בהכנות! ולכן מה שמסובך ודורש הרבה זמן – לא נכנס לניקוי!
את הולכת להיות מופתעת מהקלילות והפשטות של הכנת הדברים, תוך שעה בלבד את מכינה את כל מה שצריך לניקוי!
זכרי שמה שפשוט וקל – מצליח תמיד!!!!

כן, עם הקשבה לגוף ואכילת יותר שומנים (ההדרכה תינתן בקבוצה).

מסגלים אורח חיים בריא, יהיה לנו שיעור ארוך ומסכם על מה עושים אחרי הניקוי, השידור יהיה רק לבנות הניקוי בתוך הקבוצה!

כן יקרה, יש תחליפים להכל!
סמכי עליי שאת תצליחי לעשות את הניקוי מדהים!

כן יקרה, בגלל שהוא מאוזן. וכמובן אתן הנחייה מסודרת בקבוצה עבור בנות עם עודף משקל גבוהה.

ממש ממש לא!!! הרבה מניקות עושות את הניקוי וגם אני מניקה עכשיו, הניקוי אפילו משביח את החלב שלהן!
(את מוזמנת לערוץ היוטיוב שלי, לראות עדויות של נשים מניקות שהניקוי היה להן מדהים)

תופעות הלוואי משתנות מאישה לאישה, באופן כללי, יש עייפות קלה כי הגוף מתנקה, החל מהיום השני הגוף מסתגל וכמעט ואין תופעות לוואי. וגם על זה תינתן ההדרכה בקבוצה!

אחת השאלות שחוזרות על עצמן בניקוי רעלים היא “מזל, אני אוכלת בריא – אז למה אני צריכה לעשות ניקוי רעלים?” אז הנה התשובה שלי!
גם באוכל בריא כמו ירקות ופירות יש רעלים, חומרי הדברה וריסוסים שמצטברים בגופנו, בנוסף רעלים לא מגיעים רק מהמזון, רעלים מופרשים גם בזמן סטרס ולחץ ומי היום לא חווה לחצים ומתחים? תוסיפי לכך זיהום אויר שעמוס בפיח ועשן, נייד אישי שצמוד אלינו כל היום, קרינה ועוד! בקיצור ניקוי רעלים רק יגביר אצלך את החיוניות, עור הפנים שלך יהיה הרבה יותר קורן, התחושה שלך תהיה קלילה וטובה והחזרה לשגרה תהיה קלה! אני מקפידה לפחות 4 פעמים בשנה לעשות ניקוי רעלים! לפני ראש השנה, לפני פסח, בסתיו ובאביב.

כן יקרה שלי, יש לנו הרבה נרשמות מחו”ל. כל החומר מועבר דרך האינטרנט, פשוט וזמין מכל מקום!

תופעות לוואי כמו כאבי ראש, חולשה ועייפות הם טבעיות ואפילו טובות, הגוף שלך מנקה רעלים, הוא משקיע אנרגיה ואת נחלשת מזה.
תחשבי על הבית שלך, שאת מנקה אותו, את משקיעה מאמץ ואנרגיה, אני בטוחה שאת לא תשאירי את הבית שלך מלוכלך רק בגלל שאת חוששת
להרגיש חלשה אח”כ, כי בסופו של דבר אין כמו בית נקי!!!
אותו דבר לגבי הגוף שלך, היום ראשון קצת מחליש, אבל זה רק הולך ומשתפר! ומי שעושה איתי סדנא שנייה כמעט ולא מרגישה תופעות לוואי כי הגוף כבר ממש חזק.
אז את צריכה לזכור שזה שווה את זה!

זה חשש שהוא כל כך ברור ומובן. התאמצנו והשגנו תוצאה, אנחנו לא רוצות לאבד אותה ובדיוק בגלל זה ביום השלישי של הניקוי אני מקיימת הדרכה פרקטית עם צעדים ברורים מה עושים הלאה, איך משמרים את תוצאות הניקוי. ויותר מזה – איך ממשיכים  להתקדם לעבר בריאות ומשקל מאוזן.

אני כל כך מבינה אותך, ניקוי רעלים זה לא דבר של מה בכך, ויחד עם זאת אני יודעת שאת מסוגלת לעמוד בזה ולהצליח.
שיטת הניקוי שיצרתי כוללת בתוכה את כל אבות המזון בצירופי אכילה נכונים – מה שיצור אצלך תחושת שובע ונטרול חשקים. בנוסף, לאורך כל הניקוי, בכל יום, תקבלי ממני מסרים מעצימים והמון מוטיבציה כיצד לא לוותר לעצמך, וכמובן ההצטרפות שלך לקבוצת הניקוי תיתן לך עוד הרבה כוחות להמשיך.
את עטופה מתחילת הניקוי ועד סופו! זה בסכ”ה 4 ימים שלא תאמיני, אבל כולן רוצות להמשיך לעוד כמה ימים מרוב שזה מתגמל ומביא תוצאות מהירות.

כן בוודאי!

בנק פאגי 52

סניף 181

חשבון מספר 219940

קל לחיות בריא בעמ

לאחר ביצוע העברה יש לשלוח אלינו מייל לכתובת [email protected] עם האסמכתא של ההעברה ואנחנו נחבר אותך לניקוי.

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות
מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

4 ימים ממוקדים של ניקוי רעלים פיזי ונפשי שבסופם תורידי 1-3 קילו, תתחילי להנות מגזרה חטובה יותר ותרגישי יותר ערנית, בריאה ואנרגטית (ומושכת) יותר מאי פעם

מבלי שתצטרכי לסבול ממה שאת אוכלת ומבלי להיכנע לדחף לנשנש ולזלול כפיצוי רגשי

69 ש"ח בלבד

המחיר עולה:

ימים
שעות
דקות
שניות

הכניסי את הפרטים שלך בטופס, לחצי על הכפתור הכתום והירשמי עכשיו לסדנת
האונליין לניקוי רעלים ותתחילי לחיות חיים בריאים, אנרגטיים וטובים יותר:

אם הגעת עד לפה, תקראי את השורות האלה:

את רואה אותי עכשיו אנרגטית זוהרת, קורנת, בריאה ושמחה, אבל זה לא תמיד היה ככה, לפני 7 שנים חליתי במחלת כבד קשה מאוד, חוויתי תופעות לוואי מאוד קשות כמו: הקאות של נוזלים שחורים, כאבי ראש מטורפים, אשפוזים בבתי חולים, הכבד שלי הפסיק לתפקד ולהוציא את הרעלים מהגוף ועל הדרך גם עליתי 20 קילו הרופאים נתנו לי כדורים לתפקודי כבד, ניסיתי מלא דיאטות ושיטות ולא עמדתי בשום דבר, התקופה הזו היתה התקופה הכי שחורה בחיים שלי, אבדתי אמון בגוף שלי, אבל מה שהכי כואב זה שאבדתי אמון בעצמי. לא האמנתי שאי פעם אוכל לצאת מזה. אני יודעת מה זה לנסות עשרות פתרונות ולהתייאש כל פעם מחדש ולחשוב שכך אצטרך להיראות עד סוף חיי.. זה פשוט בלתי נתפס כמה נשים הולכות שולל אחר תעשיית הדיאטות ורק נשארות תקועות עם השומן שלהן, אני אומרת בפה מלא: סדנת ניקוי הרעלים לירידה של 1-3 ב4 ימים בלבד זו סדנה שיצרתי כי סבלתי מאוד והצלחתי לצאת מזה! ועזרתי לעוד אלפי נשים, השיטת ניקוי שלי עובדת, זה לא ניסוי חברתי. מחכה לך בפנים!

ימים
שעות
דקות
שניות

תפריט נגישות