ל
ליזה כהן אלימלך
✓ לקוחה מאומתת
★★★★★
אני משתמשת במוצר כשנה.
מרגישה שיפור ורגיעה במערכת העיכול.
לצערי לא פתר את בעיית הנפיחות, אבל כן מסייע ומקל בעצירות , בכאבי בטן.
★★★★★
מעולה,עוזר מאד לנפיחות בבטן
ממליצה בחום
ר
רנה שאלתיאל
✓ לקוחה מאומתת
★★★★★
מוצר מעולה
★★★★★
אני משתמשת והרבה זמן! וזה מעולה,עוזר לבטן
★★★★★
ישנו שינוי בעירנות והגוף יותר חיוני אני מרוצה
★★★★★
מוצר שווה ביותר מוצר טוב ניסיתי כמה פרוביוטיקה ושל מזל הכי מועיל לי🧡💛
★★★★★
מוצר שווה ביותר מוצר טוב ניסיתי כמה פרוביוטיקה ושל מזל הכי מועיל לי🧡💛
★★★★★
הייתי שנים סקפטית! עקבתי אחאי מזל ואמרתי..לא
.לא קונה...זה סתם....ושוב ושוב ושוב עד שראיתי את הסרטונים שלה כשהיא מדברת עם לקוחות ואמרתי טוב נו מה...כולן משקרות? בואו אנסה בעצמי וכך היה...והקילוגרמים ב"ה פעם ראשונה התחילו לזוז כיוון מטה....
★★★★★
מוצר מעולה! משתמשת מעל חצי שנה עושה פלאים
★★★★☆
עושה את העבודה שלו הבטן לא נפוחה
★★★★★
עבורי המוצר טוב מאוד הרגשה טובה בבטן,
מאז השימוש בו, אין לי לחץ בבטן ומרגישה טוב מאוד.משתמשת בו כמעט שנה
★★★★★
מעולה עזר לי מאוד בענין הנפיחות בבטן שהיתה לי
★★★★★
רכשתי 3 בקבוקים ואת הספר הנפלא
אני כמעט בסוף של הבקבוק הראשון , רואה שיפור בבטן , היא פחות נפוחה אבל עם שילוב של תזונה
מקווה לראות שיפור נוסף ולהמשיך לרכוש .
תודה על השירות האדיב🙏🏻❤️
★★★★★
מרוצה מאד מהמוצר ,מרגישה הקלה בנפיחות בבטן ורואה שינוי משמעותי בירידת השומן הבטני מרגישה אנרגטית וקורנת.. תודה לל נזל היקרה אין כמוך ...
★★★★★
פרוביוטיקה מדהימה!
אני מקבלת כבר יותר מחצי שנה, אפילו לא זוכרת כמה זמן בדיוק
התוצאות שלי:
* הורדתי 9 קילו ומקווה שממשיכה לרדת במשקל
* האולקוס שלי עבר לי! הייתה לי דלקת קיבה שהיה ניתן אפילו למשש אותה
* הצבת החמורה עקב דלקת של הוושט נעלמה לי, קודם הייתה לי צרבת נוראית אפילו אם הייתי שותה מים
אני צעירה יותר ובריאה יותר.
תודה רבה לך מזל על המוצר המעולה!
ע
עקליאן עדנה
✓ לקוחה מאומתת
★★★★★
מעולה
עוזר ליציאות סדירות
★★★★★
אחלה, לוקחת באופן קבוע כבר תקופה ארוכה
ש
שיר דמרי מיכלוביץ
✓ לקוחה מאומתת
★★★★★
מוצר מעולה, מסייע לנפיחות בבטן
★★★★★
המוצר מאוד תואם את הציפיות שהיו לי לפני הרכישה, יש מצב שארכוש עוד
★★★★★
אחלה, לוקחת באופן קבוע כבר תקופה ארוכה
★★★★★
שאומנם תוצאה לא מיידית אבל יש שינוי קל
גרם לי לעשות הרגל בבוקר עם 2 כוסות מים לבד לפעמים עם לימון לפני הקפה לפחות שעה וחצי בלי
★★★★★
אחלה, לוקחת באופן קבוע כבר תקופה ארוכה
★★★★★
מוצר מעולה לא יכולה בלעדיו.עשיתי כבר 2 הזמנות .והמלצתי לאחיות שלי עליו.תודה על המוצר הנפלא הזה
★★★★★
התחלתי לפני שבועיים אני מרוצה מחכה עכשיו שהנפיחות בבטן תרד ואז אעוף על המוצר עוד יותר 🤭🤭
★★★★★
מרוצה מאד מהמוצר ,מרגישה הקלה בנפיחות בבטן ורואה שינוי משמעותי בירידת השומן הבטני מרגישה אנרגטית וקורנת.. תודה לל נזל היקרה אין כמוך ...