הצעה מוגבלת בזמן לכבוד ההרשמתך להדרכת חילוף חומרים עם מזל כהן:
ערכת M-flat שתעזור לך להוריד את הנפיחות ולהשיג בטן שטוחה, מהר ולצמיתות - במבצע מיוחד!

אהובה, גם את יכולה להשיג את אותן התוצאות:

תני לי 3 דקות כדי לספר לך על שיטת התרגול החדשה שגיליתי, שתוביל גם אותך לבטן שטוחה, נטולת קפלים ו”צמיגים”, ללא גזים ובלי כאבים. 

עם שיטת התרגול הזו, תוכלי באמת לשמור על התוצאות האלה לשנים קדימה. בלי לנסות עוד טיפולים, אימונים ודיאטות ששורפים לך המון כסף – ובלי לחשוש שכל דבר קטן שאת אוכלת עלול לפגוע בתוצאות שהשגת. וכל זה? בהשקעה של פחות מ-8 דקות ביום.

תדמייני רגע איך היית מרגישה אם היית קמה בבוקר לצלצול השעון המעורר, משפשפת את העיניים, קמה מהמיטה, מתבוננת במראה בחדר האמבטיה ורואה אישה חתיכה, חטובה וחזקה

תוך פחות מ-14 יום מהיום, זו יכולה להיות המציאות שלך!

תוך פחות מ-14 יום מהיום, זו יכולה להיות המציאות שלך!

(ממש כמו שחוו אלפי נשים בישראל, מכל הגילאים והמגזרים ב-5 שנים האחרונות)

פנינה לוי / פחות 5 ס”מ 

חן ועלני / פחות 6 ס”מ

נעמה רובין / פחות 4 ס”מ

אילנית דגה / פחות 4 ס”מ

סימה עובדיה / פחות 4 ס”מ

שרונה אפריים / פחות 4 ס”מ

וכמה צריך להשקיע?

האמת? ששווי הערכה כולה, כולל הבונוסים + אחריות הוא:

1,594 ש”ח

אבל, זו לא ההשקעה שלך היום!

למרות שהיא שווה הרבה יותר, לכבוד ההרשמה שלך להדרכה איתי וכאות אותה להבעת האמון – החלטתי להציע לך הצעה משוגעת לגמרי להצטרף לערכת M-flat לבטן שטוחה במחיר שלא יחזור. המחיר שלך הוא:

39 ש״ח בלבד!

(יותר מ-97% הנחה לזמן מוגבל)

ימים
שעות
דקות
שניות

שימי לב! המחיר המיוחד הזה זמין עבורך לזמן מוגבל בלבד.  לאחר שהמבצע יסתיים, המחיר הזה ייעלם לתמיד ולא יחזור שוב לעולם. אם תרצי להצטרף בהמשך? תצטרכי לשלם סכום הרבה יותר גבוה, וכנראה שגם הבונוסים שהבטחתי לך לא יהיו זמינים. אז לחצי על הכפתור כאן למעלה ושרייני את ערכת הבטן השטוחה שלך עכשיו!

את המשפט הזה שמעתי כבר מכל כך הרבה נשים בזמן האחרון, שזה מבאס אותי כל כך. הן רוצות בטן חלקה ושטוחה, שתגרום להן להרגיש טוב עם עצמן, אבל משהו תמיד מונע מהן להגיע לשם.

מה המצב שבו את נמצאת עכשיו?

הרבה מאיתנו מרגישות שהבטן שלנו משגעת אותנו באינספור צורות…

בין אם זה כשאנחנו רוצות לבחור בגדים ומוצאות שאף חולצה, שמלה או חצאית שמוצאת חן בעינינו לא עולה עלינו, ואז אנחנו נמנעות מללבוש את הבגדים האלה כי “פאדיחה להסתובב ככה עם הבטן בחוץ!”

(ואז אנחנו מוכרחות לבחור לעצמנו בגדים גדולים, כבדים ובלי סטייל כי רק ככה הבטן לא בולטת החוצה)

בין אם זה כשאנחנו לבד, רק עם עצמנו, מסתכלות במראה ורואות מולנו בחורה מנופחת שאנחנו בכלל לא מזהות… ואז את שואלת את עצמך: “זאת באמת אני?”

את זוכרת את עצמך מפעם, רזה קלילה ויפה, מרגישה בנוח וחופשיה בגוף שלך, והאמת שהיית נותנת הכל כדי לחזור לימים האלה.

לחלקנו זה קורה כשמגיעים מדי פעם כאבי בטן שמשגעים אותך, או צרבות שמכאיבות בגרון, או אולי תחושת בחילה וחוסר נוחות שמפריעים לך ברמה הפיזית.

ואצל חלק מאיתנו, זה אפילו סיבה להימנע מלצאת למסיבות ומפגשים חברתיים…
רק כי את חוששת מאיך שיראו אותך וממה יגידו עליך כשיראו אותך עם הבטן הזאת.

אבל זה ממש לא צריך להיות ככה!

דמייני איך ייראו החיים שלך, אם בכל פעם שתסתכלי במראה, תראי שוב את האישה החתיכה עם הבטן השטוחה והיפה שתמיד הייתה לך. דמייני את עצמך חוזרת ללבוש את הבגדים היפים שתמיד אהבת – ולהרגיש סוף סוף בנוח עם הגוף שלך.

איך היית מרגישה מול החברות שלך בגזרה חדשה ומהממת, אחרי שחתכת 3-10 ס”מ מהבטן שלך, והן שואלות אותך בהלם:

ואת? פשוט תחייכי לעצמך בפנים כשתדעי שזה לא היה קסם. אחרי שתגלי את השיטה שלי, את תדעי בדיוק איך זה הולך לקרות.

אז אחרי כל ההקדמות... תכירי:
"שיטת M-flat"

לחיסול טבעי של הנפיחויות הבטניות

מערכת העיכול היא אחת המורכבות ביותר בגוף שלנו. וכשהבטן שלנו מעכלת את האוכל, יש עשרות איברים שמשתתפים כל אחד בתהליך. במצב התקין, כל האיברים עובדים זה עם זה בהרמוניה, ותהליך העיכול הוא קל, מהיר וזורם. זה המצב הטבעי. 

וכשאת סובלת מנפיחות בבטן, זה אומר דבר אחד: משהו במערכת העיכול שלך יצא מאיזון

במקרים נדירים, זה יכול להיות בגלל מחלה קשה או עניינים תורשתיים שצריך לבדוק באופן עצמאי (לא עלינו). אבל אצל 97% מאיתנו, מדובר ב-3-5 תסמינים שחוזרים על עצמם באופן קבוע, שוב ושוב, ללא יוצא מן הכלל. 

ולשמחתך, בשיטת ה-M-flat את מקבלת קפסולת חומרים טבעיים שמחזקים את מערכת העיכול, מאפשרת לה להישאר באיזון, ובהתאם לכך – מורידה את הנפיחות בבטן לצמיתות!

אז הגיע הזמן שתחזירי את האיזון למערכת העיכול – ותחזירי לגוף שלך את ההרמוניה שמגיעה לו. וזה בדיוק מה שאני מתכננת לתת לך עכשיו. 

ברוכה הבאה לסדנת M-flat לבטן שטוחה ב-14 יום!

בדיוק בשבילך יצרתי ערכה דיגיטלית סופר-פרקטית, שמוכוונת לתוצאה אחת: 

בטן שטוחה, נטולת נפיחויות, שמחזירה את הגוף שלך לימים היפים של פעם, כשהיית צעירה, רזה, וחטובה ולבשת את הבגדים שאת הכי אוהבת.

והתוצאות? פשוט יוצאות דופן!!

👇ככה שלומית ירדה 10 ס”מ מהבטן בפחות משבוע👇

👇גלי מספרת איך ירדה 4 ס״מ בבטן שלה – בתקופת יום הולדת!👇

שם שםמשפחה / פחות x ס”מ

שם שםמשפחה / פחות x ס”מ

כמה עולה להצטרף?

שווי הערכה כולה:

1,594 ש”ח

ההשקעה שלך היום:

39 ש״ח בלבד!

(יותר מ-97% הנחה לזמן מוגבל)

ימים
שעות
דקות
שניות

שימי לב! המחיר המיוחד הזה זמין עבורך לזמן מוגבל בלבד.  לאחר שהמבצע יסתיים, המחיר הזה ייעלם לתמיד ולא יחזור שוב לעולם. אם תרצי להצטרף בהמשך? תצטרכי לשלם סכום הרבה יותר גבוה, וכנראה שגם הבונוסים שהבטחתי לך לא יהיו זמינים. אז לחצי על הכפתור כאן למעלה ושרייני את ערכת הבטן השטוחה שלך עכשיו!

הנה מה שאת מקבלת ברגע שאת מצטרפת לסדנה:

תרגילי הקסם שלי!

2 תרגילים קלים שעובדים על השרירים הקריטיים בבטן שלך כמו קסם (לא, אלה לא כפיפות בטן). בפחות מ-8 דקות ביום תוכלי להשיג תוצאות כבר בשבוע הראשון של הסדנא – מה שאומר שלא תצטרכי ללכת לחדר כושר כדי להשיג את הבטן השטוחה שלך ובטח שלא לסבול מכאבי צוואר וגב בגלל תרגילים מפרכים.

תפריט חופשי לבטן שטוחה!

תפריט עם עקרונות תזונה חופשיים, שיגידו לך בדיוק מה ואיך כדאי לך לאכול – מה שאומר שתוכלי להוריד את הנפיחות בבטן מבלי שתצטרכי לוותר על מה שאת אוהבת לאכול. בנוסף התפריט יפחית לך ב-90% את כמות הגזים שמצטברים בקיבה – מה שיעזור לך להוריד את הנפיחות בבטן ויקצר את הדרך שלך לבטן השטוחה.

סדרת “המאכלים המנפחים”

תגלי מהם 3 המזונות שמהם מומלץ מאוד להוריד מהתפריט שלך – כדי לוודא שלא תהיה להם השפעה מזיקה על הקיבה..

השפעה שמובילה לרוב לניפוח הבטן בלי סיבה אמיתית.

וגם תקבלי בונוסים שווים

משחרר העצירות

איך להשיג יציאות טובות בשירותים באופן קבוע, כדי לשחרר את הגזים שהצטברו בחלל הבטן להימנע מכאבי בטן לא נעימים שמובילים לנפיחות.

לשרוף את המנוי לחדר הכושר!

דרך פשוטה להשיג בטן שטוחה ומוצקה כמו של ספוראטית מבלי ‎תצטרכי לדרוך בחדר הכושר.

שיטת טיק-טק לבטן שטוחה!

אם את יכולה להקדיש 8 דקות ביום, גם את יכולה להוריד את הנפיחות בבטן באופן קבוע – ולא לראות אותה שוב בשנים הקרובות.

הצלחה מובטחת למי שאין לה זמן

4 טכניקות פשוטות לחיטוב הבטן שיביאו אותך ליעד – גם את נורא עסוקה כל היום או שסתם אין לך כוח ואנרגיה להשקיע בתוכניות תובעניות.

אז מה הולך לקרות עכשיו?

בזה הרגע, יש לנו שתי אפשרויות לגבי איך אנחנו בוחרות להמשיך מכאן:

להמשיך כרגיל…

את יכולה להמשיך לעשות את מה שעשית עד עכשיו, ולהמשיך לסבול מבטן נפוחה וכואבת.

או

לעשות שינוי אחת ולתמיד…

את יכולה להקליק על הכפתור כאן למטה, לרשום את הפרטים שלך, ולקבל למייל שלך באופן מיידי את הערכה האחת שתאפשר לך להרגיש. איך זה לחיות בעולם שבו העלמת את הנפיחות בבטן אחת ולתמיד’

כמה כל זה שווה לך?

בינינו, אנחנו יכולות להגיד שתוכנית כזו שתעזור לך לפתור בוודאות את הבעיה עם הבטן לצמיתות, היא משהו שהיית משלמת עליו 1,000-2,000 ש”ח על המקום… נכון?

(רוב הנשים שאני מכירה היו משלמות הרבה יותר מזה)

אבל רגע…

אם את עדיין קוראת את השורות האלה, ואת עדיין לא בטוחה ב-200% שערכת M-flat לבטן שטוחה היא העסקה הכי משתלמת שתעשי בשנה הקרובה? 

יש לי בשבילך כמה בונוסים מדהימים שיבטיחו את ההצלחה שלך שאת הולכת לקבל, רק אם את מצטרפת אלי ומקבלת את ערכת M-flat לבטן שטוחה היום:

המדריך הכתוב לבטן שטוחה. שווי: 497₪

תקבלי חוברת דיגטלית מסודרת שתוכלי להדפיס עם כל תכני M-flat, כולל צ’קליסט מעקב יומי שיעזור לך לבצע מעקב אחר המשימות כך שנבטיח את היישום שלך בוודאות.

איך להיכנס לכושר ללא חדר כושר. שווי: 97₪

הספר הדיגיטלי של מזל “איך להיכנס לכושר – ללא חדר כושר”. ספר פורץ דרך שיתן לך את הכלים לחזק את הגוף שלך בדגש על: בטן שטוחה ויפה, גב ללא כאבים, תרגילם מחטבים לשאר הגוף והרגלי יציבה נכונים.

אחריות: 100% החזר כספי מלא
על הערכת לבטן שטוחה!

במידה ותעברי על כל התוכן שהכנתי לך בערכת הבטן השטוחה, תמלאי את כל המשימות במשך 14 יום בהתמדה, ובסוף תראי שלא הצלחת להוריד את הנפיחות בבטן – את תקבלי 100% מכספך בחזרה. כל מה שתצטרכי לעשות הוא רק לשלוח אלינו מייל – ותוך 3 ימי עסקים תקבלי את כל הכסף שלך חזרה.

זו האחריות שאני מעניקה לך, בגלל שמעולם לא קרה לי שהייתה לי לקוחה לא מרוצה שביקשה החזר – ולכן אני בטוחה שגם תהיי מרוצה ותקבלי את התוצאות שרצית ברגע שתצטרפי.

שאלות שאולי שאלת את עצמך

השיטה מטפלת בשורש הבעיה, נפיחות בבטן זה לא דבר טבעי, טבעי להיות עם בטן שטוחה ויפה. בתור מאמנת כושר לשעבר ומומחית לתרגילי בטן מעצבנים, אני יכולה לומר לך שהדיוק בתרגילים שתקבלי ממני יעשו את ההבדל ויתנו לך תוצאות כמו של נשים שאת רואה כאן בדף.

בהחלט כן, אמנם לא תראי בטן שטוחה בהריון, אבל תחזקי את הבטן שלך מבפנים ואחרי הלידה יהיה לך ממש קל להשיג בטן שטוחה, אני אחרי 2 לידות והבטן שלי שטוחה ויפה ויש לי נשים שעברו יותר מ-2 לידות והן דאי מבוגרות וגם עליהן השיטה עבדה. זה עובד כמו קסם.

בהחלט, היא מושלמת בשבילכן, גם כי היא קלה ליישום, גם כי היא בטוחה אחרי לידה, גם כי היא לא דורשת המון זמן ביום (ביננו למי יש זמן עם תינוק קטן לצאת לחדר כושר או אפילו לעשות אימון של חצי שעה בבית), בקיצור זו הערכה המושלמת לאחרי לידה.

במצטבר זה יוצא 8 דקות, אין תירוצים, כל אחת יכולה להשקיע בעצמה 8 דקות ביום.

ממשיכים לתרגל את השיטה, את תראי שהיא תוך פחות משבוע תהפוך לחלק מהחיים שלך, כי זה פשוט וקל והתוצאות פשוט  ממכרות!

ברגע שאת מצטרפת לסדנא את מקבלת “תפריט מסגרת” עם עקרונות חשובים ויחד עם זה, תקבלי המון חופש בחירה של מאכלים! זו לא דיאטה! את תאכלי את כל מה שאת אוהבת ותקפידי על כמה עקרונות חשובים שאגלה לך אותם בסדנא וזה יביא אותך לתוצאות שיא.

התרגיל הבסיסי ממש קל ואפילו לא דורש זמן ומאמץ, תרגיל נוסף קצת יותר מאתגר, אך אני מלמדת אותו בשלבים מהכי קל לקשה יותר, ואז כל אחת נשארת בדרגה שנכונה לה.

סדנת M-Flat של מזל כהן לבטן שטוחה

שווי הערכה כולה:

1,594 ש”ח

ההשקעה שלך היום:

39 ש״ח בלבד!

(יותר מ-97% הנחה לזמן מוגבל)

ימים
שעות
דקות
שניות

שימי לב! המחיר המיוחד הזה זמין עבורך לזמן מוגבל בלבד.  לאחר שהמבצע יסתיים, המחיר הזה ייעלם לתמיד ולא יחזור שוב לעולם. אם תרצי להצטרף בהמשך? תצטרכי לשלם סכום הרבה יותר גבוה, וכנראה שגם הבונוסים שהבטחתי לך לא יהיו זמינים. אז לחצי על הכפתור כאן למעלה ושרייני את ערכת הבטן השטוחה שלך עכשיו!

תפריט נגישות