משלוח חינם עד הבית בכל רכישה באתר

פרוביוטיקה פליי

20,000+ לקוחות מרוצות | 21 ביקורות של לקוחות
4.6/5

חילוף חומרים תקוע עלול לגרום לנפיחות בבטן, כאבים, גזים, עצירות עייפות כרונית ועוד. הפתרון האידיאלי? פרוביוטיקה FLY! כל קפסולה מכילה נוסחה מדויקת ומוכחת של כ15 מיליארד חיידקים טובים מ10 סוגים, ומשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם רכיבים טבעיים על מנת לגרום לך להרגיש יפה, קלילה ובריאה מתמיד.

“הפרוביוטיקה המיוחדת הזו היא פשוט וואו. פתר אחת ולתמיד את כל הבעיות שלי – הסבל הנוראי נעלם והכל פועל!”

-מירה דוד, משתמשת בפרוביוטיקה fly

בחרי את החבילה שהכי מתאימה לך:

2 בקבוקים

₪300

198 ש”ח לבקבוק
מספיק לחודשיים

3 בקבוקים

₪397

165 ש”ח לבקבוק
מספיק ל4 חודשים

5 בקבוקים

₪597

139 ש”ח לבקבוק
מספיק ל6 חודשים

ללא גלוטן

100% רכיבים
טבעיים

משלוח חינם

ייצור כחול-לבן

כשר בד"ץ

באישור משרד הבריאות

טכנולוגית ספיגה ייחודית

כל הקפסולות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית של שחרור מושהה Drcaps. זה ממש טורף את הקלפים ושם את הפרוביוטיקה שלנו מעל כל המוצרים בשוק! הטכנולוגיה גורמת לחיידקים להשתחרר רק במעיי ולא להתבזבז בדרך על מנת להביא לניצול מקסימילי שלהם. שימי לב: בתוספים ללא השחרור המושהה יותר מ60% מהחיידקים לא מגיעים למעי… בזבוז!

רכיבים טבעיים בלבד – באישור משרד הבריאות

הפרוביוטיקה שלנו צמחית ופרווה לחלוטין כולל המעטפת שלה. בנוסף היא מיוצרת בישראל תחת האישור של משרד הבריאות ותחת בקרה מחמירה של מערכת ניהול איכות משולבת – כך שאת יכולה להיות בטוחה שאת נותנת לגוף שלך את המוצר הטוב והמפוקח ביותר.

מחירים מנצחים, ללא תיווך

אם נאמר את האמת, המחיר ממש לא משקף את האיכות והתועלות של הפרוביוטיקה שלנו. בניגוד לתוספים שתמצאי בפארמים השונים (אשר עוברים המון מתווכים בדרך אלייך) כשאת רוכשת מאיתנו זה ישירות מהיצרן – אנחנו! לכן אנחנו יכולים להשתמש ברכיבים האיכותיים ביותר, לתת לך שירות פרימיום ולשמור על מינימום עלות.

מה שמנו בפנים כדי לעשות טוב לגוף שלך?

כל קפסולה מכילה 15 מיליארד חיידקים מ 10 סוגים שונים ו3 סוגים של צמחי מרפא לאפקטיביות מושלמת

להורדת לחץ והשריית רוגע ביום יום

לניקוי רעלים ושגשוג חיידקים טובים

לוויסות סטרס והקלה על פעילות הגוף

פרוביוטיקה להפחתת שומן בטני ולבטן שטוחה

פרוביוטיקה לדיכוי חיידקים פתוגנים, חסימת יצור של תאי שומן ושיפור ספיגת ברזל

פרוביוטיקה לתמיכה ביציאות תקינות, זירוז חילוף החומרים וירידה אפקטיבית במשקל

פרוביוטיקה לאיזון החומציות במעיים ומניעת התרבות חיידקים לא ידידותיים

פרוביוטיקה לעיכול מהיר, שיפור המערכת החיסונית ולחימה בדלקות.

חיזוק מערכת החיסון
שיפור מצב רוח והשפעה על חסינות נפשית .

סוגים נוספים של פרוביוטיקה בפנים: ל. בולגריקוס, ל. ראמנוסוס, ל. לאקטיס, ל. סאליבאריוס, ל. קסאי

איך משתמשים במוצר?

שאלות נפוצות

אנחנו עושים מאמצים מירבים לספק את המשלוחים שלנו כמה שיותר מהר.

זמני אספקת המשלוחים לרוב האזורים בארץ:  3-5 ימים (לא כולל שישי, שבת).

יהודה ושומרון, אילת,ערבה, בקעה וים המלח : 5-10 ימים.

חשוב להיות זמינה לקבלת המשלוח.

שימי💜

בתקופות של חגים וימים מיוחדים יתכנו עיכובים קלים באספקת המשלוח, נשמח להבנה וסבלנות.

תראי, לרוב האנשים יש בעיקר חיידקים פתוגניים, ולכן אין ספיגה טובה של המזון, יש נפיחויות בטניות, יותר חשקים למתוקים, חילוף חומרים תקוע, תקיעות במשקל, מערכת חיסונית חלשה, עייפות. במצב כזה, לא מספיק רק לאכול בריא וטוב. צריך לוודא שיש ספיגה טובה בגוף. לספיגה הטובה אחראיים החיידקים הטובים. בנוסף, חיידקים טובים מייצרים חומרים שאנחנו לא יכולים לייצר או לקבל דרך תזונה וחשובים לבריאותנו, כמו אנזימי עיכול שקריטיים לחילוף חומרים תקין.

חיידקים טובים פועלים גם לחיזוק המערכת החיסונית בכך שהם מונעים מחיידקים פתוגניים להגיע למעי ולגרום לנזקים בלתי הפיכים כמו למשל לצבור שומן בטני, להאט את קצב חילוף החומרים בגוף. דבר אחרון שלא הרבה יודעים, חיידקי המעי מקדמים ייצור של חומצות שומן קצרות שאין במזונות כמעט, ושהן תורמות לבריאות רירית המעי. הרירית הזאת היא מעין מסננת שמונעת חדירה של רעלים לגופנו, וחשוב שתהיה חזקה ובריאה.

אם לומר בקצרה – אין אפשרות להתקיים ללא חיידקים טובים והם חלק בלתי נפרד מאיתנו. כשיש המון חיידקים טובים במעי מרוויחים בטן שטוחה וחילוף חומרים מנצח כי הגוף עובד בסנכרון מלא בין המערכות.

אנחנו חיים בעידן שבו במקום להזין את החיידקים הטובים, אנו אוכלים מזונות מעובדים שמכילים רכיבים שהחיידקים הטובים לא אוהבים, ושהפתוגניים דווקא אוהבים מאוד וניזונים מהם ומתרבים. נאמר זאת כך – החיידקים הטובים שאנו כה צריכים לא בנויים לאורח חיים מודרני מערבי שמאופיין בג’אנק אינסופי והמון סטרס ולחץ. לכן חשוב עוד יותר שנדאג לתוסף כדרך חיים, שיגרום להם לשגשג ולחדש את המלאי בגופנו

מכיוון שזו פרוביוטיקה באיכות וברמה הגבוהה ביותר.
אם אמכור אותה בחנויות או שהיא תעלה פי 3 מהמחיר שעכשיו אני מוכרת אותה, או שאצטרך להמציא פרוביוטיקה חדשה באיכות נמוכה מאוד. כדי לתת לך את הפרוביוטיקה הכי טובה שיש במחיר הכי טוב שיש אני מוכרת את הפרוביוטיקה שלנו ישירות אליך וחוסכת דמי תיווך.

ההיכרות הראשונית שלי עם עולמות הפרוביוטיקה הותירי אותי לא מסופקת,  כי מתברר שהרבה מוצרים בשוק אינם ברמה גבוהה. מאחר וחיפושים ארוכים לא עזרו לי לאתר פרוביוטיקה לשביעות רצונה, קבלתי החלטה לפתח מותג פרוביוטיקה איכותי משלי. מוצר פרוביוטיקה FLY (“שהגוף שלך יעוף וגם את תעופי על עצמך”) נמכרים כבר כמה שנים בשוק בהצלחה רבה, והם פותחו אחרי חודשים של שקדנות ופרפקציוניזם בשיתוף עם הרבליסט קליני שסייע בפיתוח הפורמולות שאושרו על ידי משרד הבריאות. המותג מציג יתרונות בולטים וקלאסיים לעומת מתחריו בזכות האיכות הגבוהה, פורמולה משולבת  צמחים, ועוד תכונות מנצחות. 

רוב תוספי התזונה ופרוביוטיקה שנמכרים כיום אינם טבעיים לגמרי, הם תעשייתיים ובעלי איכות ירודה. היצרנים דואגים להוזיל את עלויות היצור שלהם ולכן הם סינתטיים עם רכיבים חלביים ומחמצנים. כמעט כל מוצרי הפרוביוטיקה הם על בסיס חלבי, וזה מקטין את ספיגתם בגוף.

מומלץ לצרוך פרוביוטיקה צמחית-פרווה, שגם המעטפת שלה צמחית, שנספגת ביעילות. בנוסף, בפרוביוטיקה טובה יש לפחות עשרה זנים שונים של חיידקים ולפחות 15 ביליון חיידקים, וזה חשוב מאוד. במוצרים שלי פיתחתי בטכנולוגיה מאוד יקרה מנגנון שחרור מושהה, זאת אומרת שהקפסולה משתחררת רק במעי ומשפרת את המצב באופן ניכר. המוצר שלנו 100 אחוז צמחי ללא רכיבי חלב ללא מחמצנים, והוא כן כולל עם תוספת פורמולת צמחים לניקוי רעלים מהגוף וחיזוק המעי. המוצר שלנו נשמר בקירור, מה שמעלה את ערך ההשפעה שלו בגופנו. ויש כשרות בד”ץ.

יש לקחת את הפרוביוטיקה למשך שנה עם הפסקה כל 3 חודשים לסירוגין, על מנת להגביר את יעילות הפרוביוטיקה.
ההמלצה היא לבדוק מתי הזמן הכי נוח ונעים לקחת:
אפשר לקחת כדור אחד לפני השינה (מומלץ לא לאכול שעתיים לפני).
או יחד עם ארוחת בוקר, או יחד עם ארוחת צהרים
ובכל מקרה, גם אם מפספסים לקחת בזמן שהתרגלתן אליו, פשוט לוקחים מתי שנזכרים.

חשוב להבין שהפרוביוטיקה אחראית על הרבה תהליכים בגופנו, שאת חלקם אנחנו מרגישים פיזית ואת חלקם אנחנו לא מרגישים ולכן צריך להיות סבלניים ולהבין שהגוף חכם והוא יודע במה הוא נדרש לטפל קודם, אחרי חצי שנה לפחות של לקיחת פרוביוטיקה מתחילים להרגיש הבדל מאוד משמעותי.

שותים את הכדור, אפשר לפתוח אותו להוסיף למשקה, לשייק וכו’.

כן כן כן! בדקנו את זה לעומק ואין חשש של אגוזים, אלרגניים, גלוטן וחלב. המוצר טבעוני לגמריי ובטוח לשימוש ב100%.

בעקרון מכל גיל, כמובן בגילאים צעירים ותינוקים, יש לפתוח את הקפסולה ולתת מינון מאוד קטן ולראות איך התינוק/הילד מגיב, לבת שלי התינוקת הייתה עצירות, הייתי שמה לה מעט פרוביוטיקה בבקבוק השתייה שלה וזה עזר מאוד.

אחרי הפתיחה יש לשמור בקירור, שהבקבוקים סגורים אפשר לשמור בארון בטמפ’ החדר.

המוצר בכשרות הגבוהה ביותר, בד”ץ העדה החרדית.

אם לוקחים קפסולה אחת ביום, קופסא מספיקה ל-חודש.
מי שרוצה להגביר מינונים שבהתאם יחדש כמה קופסאות הוא צריך לחודש.

אין לך כאן סיכונים בזכות אחריות היישום שלנו, ל 95% מהנשים הפרוביוטיקה עובדת, ובכל זאת אם אחרי 60 ימים שבהם תקבלי הדרכה והכוונה מאיתנו הפרוביוטיקה לא התאימה לך, תקבלי זיכוי בהתאם למדיניות הביטולים שלנו.

את ממשיכה לקחת את התרופות בזמנים שהרופא קבע לך ואת הפרוביוטיקה את לוקחת בזמן שהכי נוח ומסתדר לך.

אפשר בהתייעצות עם הרופא שלך.

ברגע שאת רוכשת את הפרוביוטיקה שלנו, את מקבלת הנחיות מדויקות על אופן נטילת הפרוביוטיקה, כולל התייחסות לתופעות לוואי והפקת המקסימום מהפרוביוטיקה, בנוסף תוכלי להתייעץ איתנו טלפונית ולקבל תמיכה מקצועית.

גאה ומתרגשת לספר לך שהפרוביוטיקה שלנו היא ייצור כחול-לבן, בארץ ישראל.

משלוח חינם עד פתח הבית תוך 48 שעות

*96 אחוז מהלקוחות מזמינים מעל 3 בקבוקים (ההמלצה שלנו)

מזל כהן עם פרוביוטיקה פליי שפיתחה - כיצד לרדת במשקל

מי זו מזל כהן?

נעים להכיר,
אני מזל כהן, מנטורית לבריאות טבעית וירידה במשקל.

בשנת 2014, עליתי 20 קילו ב-3 חודשים בעקבות משבר נפשי ומחלת כבד שהתפרצה בתוך גופי, התחלתי לקחת כדורים לתפקודי כבד ובמקביל ניסיתי כל דיאטה אפשרית לירידה במשקל, ותמיד תהיתי איך כל פעם מחדש אני מאבדת את עצמי ונופלת לאכילה חסרת גבולות!

התחושה היא כאילו משהי אחרת השתלטה עליי ולקחה לי את זכות הבחירה. הבנתי שאין סיכוי שאני אצליח לרדת במשקל ולשמור עליו כל עוד אני לא אבין מה השורש של הבעיה, החלטתי לא לוותר ולמצוא את הדרך שלי להצליח!

הרומן של עם הפרוביוטיקה התחיל שנה אחרי שחיליתי, בעקבות המחקר והלמידה שלי, הבנתי שזה מה שיעזור לי להבריא את הגוף לגמריי ובמהירות, שנים חיפשתי פרוביוטיקה שתהיה לשביעות רצוני ולא מצאתי, גיליתי שכל התוספים בשוק חומציים לגוף וירודים מאוד.

אז החלטתי להקדיש את כל הניסיון, הידע והתשוקה שלי, כדי להוציא פרוביוטיקה ייחודית, ברמה הגבוהה ביותר ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבלי להתפשר על האיכות ואכן יצרתי כזו ורק בחצי שנה האחרונה רכשו אותה במעל 3000 יחידות.

אז אם את סובלת מחילוף חומרים תקוע, בטן נפוחה, תקיעות במשקל, גזים ועוד… זה לא חייב להיות כך, אני כאן כדי לעזור לך, זה הייעוד שלי!

עם תוצאות אי אפשר להתווכח

2 בקבוקים

המספיקים לחודשיים

150

ש”ח
לבקבוק

300 ש”ח 779 ש”ח

5 בקבוקים

המספיקים ל-6 חודשים

119

ש”ח
לבקבוק

597 ש”ח 1626 ש”ח

3 בקבוקים

המספיקים ל-4 חודשיים

132

ש”ח
לבקבוק

397 ש”ח 1119 ש”ח

תפריט נגישות